tirsdag 5. oktober 2010

Ting tar tid - de 3 T'er =)

Jeg er det man kan kalle treg... ekstremt treg! Etter å ha bodd her på Kvikneskogen i 13 år, og aldri likt fargen på veggen, har jeg i dag handlet maling!! Det hjalp med en pep-talk fra mitt kjære søskenbarn Sonja (ikke bikkja altså=) Hun er stikk motsatt fra meg, hun er en turbo-dame som tar alle utfordringer på strak arm og gir seg ikke før hun har fullført sine prosjekter. Jeg kan jo skryte litt av meg selv, jeg klarte og bryte meg løs fra en trygg og fast jobb som butikkjomfru, starte på sykepleien, gjennomføre og starte i fast jobb i kommunen. Men tilbake til oppussingsprosjektet.... Jeg har ekstremt mange bøker, dill og dall som er stuvet sammen i div skap og andre merkelige innretninger. Jeg sparer på det meste, det lurer jeg på om jeg har fra Far Jæra?! Og da sier det seg selv at det blir fullt og ikke så særlig fristende å ribbe alt for å få maling på veggene. Men nå har jeg handlet inn malingen, ryddet unna en del av gangen som henger sammen med stua. Nå gjenstår vasking og sparkling før jeg kan skifte farve.... så følg med!! Det skal dokumenteres i bloggen!!!!!!!! Sjekk den fine (les: ironisk) grønnfarven jeg har levd med i så mange år.. nå skal den bort =) Klem fra Laila

1 kommentar:

Anonym sa...

You go girl :)