lørdag 9. oktober 2010

Mamma til unnsetning =)

Mamma ringte meg i dag tidlig, akkurat når jeg skulle sende henne ei melding... ikke første gangen det har skjedd...
Vi avtalte en Tynset-tur, og etter den ville hun hjelpe meg litt. Hun ville rydde og vaske litt, mens jeg fortsatte malingen. Det gikk jammen meg fort når ho var her =) Man kunne liksom ikke sette seg ned å syns at alt vokser en over hodet. Så takk kjære mamma!! (Vet ikke om du blir så fornøyd over bildet, men morsomt var det =) Stor klem fra Laila

2 kommentarer:

Kristin Næverdal sa...

Syns det er kjempe arti å følge med på bloggen din jeg Laila!! Arti å høre hva du holder på med heme! Alltid-positive innlegg. Følger med hver gang du legger ut noe nytt. Fortsett med det!! :D klem fra Kristin! ;)

Laila sa...

Takk for det, Kristin =) Må jo ha litt tidtrøyte her oppe på skauen... Klem tilbake =)