mandag 11. oktober 2010

Litt bilder fra stua...

 Det ble lyst og fint, og alt rotet mitt er nå mer eller mindre på sin faste plass... he he.

 Solen var jammen innom å hilste på, så jeg måtte trekke for gardinen for å få sett på tv =) Det var denne som var så jæv... tung, måtte få hjelp til å flytte den frem, noe bonden gjorde innimellom jakt og "jaktmøte".
 Vi har en del dvd'er og bøker.. og krus.. fy flate.. Det er jo ikke noe du kaster heller det.. =) Mye å flytte på. Men nå er det gjort. Må si jeg er fornøyd med resultatet!!

 Så fornøyd at jeg mekka sammen ei eplekake i all hast i dag. Å ja, jeg ser den ble veldig mørk (nesten svart..) må nok sette den et hakk lenger ned, neste gang =)
Men god er den =))))
Bordet her har jeg funnet i hytta til farfaren til bonden. Herlig slitt!
Ønsker deg en fortryllende dag og sender med en klem =) Laila

5 kommentarer:

britta sa...

e æ imponert Laila =) fint vart d!!!

Marianne sa...

Du er veldig flink, Laila :)Stua ble riktig så fin den :-)

Laila sa...

Takk, Britta og Marianne =) Tror egentlig jeg trenger ei uke fri for å komme meg etter denne altså... men i morgen er det påan igjen, senvakt =)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Så deilig å være ferdig! Klart man skal feire med en god eplekake da. ☺

Anonym sa...

Knaillbra jobba, så gratuler me well done ;)
Vart fiiiint ja :D Klæm O