mandag 18. oktober 2010

Fikk en artig forespørsel i kveld....

Hm, hva er det som ikke rimer her...???
Som sagt så fikk jeg en artig forespørsel fra nominasjonskomiteen i AP (kommunalt) i kveld. Det må jammen være mangel på folk når de spør meg.. he he, sikkert listefyll altså, men allikevel. Nei, da hadde ikke denne damen sovet godt på x antall mnd. Vet jo ikke engang hva fanesakene deres er =) Artig lell da, men takket høflig nei!
Har du fått noen morsomme forespørsler i det siste?
Klem fra Laila

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg fikk telefon en kveld om jeg kunne tenke meg å lede barnekoret på oppdal....for å si det slik ville nok koret eterhvert fått sin egen, helt spesielle sound....

Heidi

Laila sa...

Heidi =) Den må du jo bare hive deg på!! Legg inn skikkelig koregrafi til spesielle sanger =) Syns jeg kan se det for meg.. hehe
Jeg kommer gjerne å hører på dem jeg, men det forutsetter deg som lekende, glad dirigent!!
Klem fra Laila