tirsdag 19. oktober 2010

Til legen med....

Jeg skal til legen, på torsdag.. for å fjerne en utvekst, som har kommet i løpet av sommeren, i ansiktet! Det er nok en vorte men den var ubehagelig å førte til at jeg pirket veldig mye på den.
Jeg var innom legen for 14 dager siden, men da ville han ikke ta den, han måtte ha bedre tid fordi han måtte bedøve og sy pent!! Hjølp!!
Jeg fikk også beskjed om å smøre på et vortemiddel slik at utveksten ble mindre før inngrepet. Joda, Laila kjøpte middelet ho, smurte og vips så var den store vorten borte!! Hva gjør man da med legetimen som jeg skal til på torsdag?? He he.
Neida, hele utveksten er ikke borte, men den er nok synbart mindre. Så da holder det kanskje med et sting... Jeg syns jeg kjenner at det kommer en ny vorte der å så, tenker jeg lettere panisk..... fortsettelse følger.
Jeg er ikke så ofte til legen, heldigvis. Sist gang var mai i fjor =)
Klem fra Laila
(Ps. bildet er hentet fra tidsskriftet.no - etter googlesøk på bilde av lege)

Ingen kommentarer: