onsdag 6. oktober 2010

Endelig i gang....

 Her er gangen før jeg startet.. den inneholdt innmari mye, jeg skjønner ikke hvordan jeg har fått plass til alt jeg. Alt er nå stuvet i yttergangen, bøker for mange tusen, div pyntegjenstander, vhs og cd'er.. Det må nok en opprydding til, for alt kan ikke tilbake. Det gikk noen timer før jeg satte i gang, men når jeg først startet gikk det som bare tusan. Det er ikke alt som er like bloggbart. Følte meg litt som sjuskeline, da jeg oppdaget hybelkaniner fra ukjent år da jeg ryddet unna skrotet mitt. Bonden tar hele hysteriet med stor ro. Etter utallige oppfordringer fra meg, sto han opp fra go''stolen for å hjelpe til med maskeringen.



Det var nesten skummelt å åpne spannet, men jeg måtte bare. Kan jo ikke bo i dette kaoset alt for lenge. Det første strøket er nå på veggen, man kan ennå ane grønnfargen under, men jeg tror det blir bra jeg. Tror jammen bonden skal få hjelpe til med å male litt, det er jammen tungt. Er fare for at jeg blir sprek der jeg klatrer opp og ned fra en liten kjøkkenkrakk. I morgen skal jeg først til legen, så prøve å male et strøk til før personalmøtet på jobb kl 14. Så må det ryddes, vaskes, maskeres for at en ny del av stua skal få ny farge =) Men nå er det natta og mørkt. Ny oppdatering følger, kanskje allerede i morgen.. Klem fra Laila

1 kommentar:

Anonym sa...

Sjer ut som det bli en kjempefin gang når du æ ferdig:) Jeg henter inspirasjon til å starte med prosjekter ved å sette opp en tidsplan. Og siden gubben er mye borte på jobb, er målet alltid å bli ferdig til han kommer tilbake :) Klem fra Laila Engdal