torsdag 7. oktober 2010

Framdrift eller??

 Hmmmm, det er jammen meg mye man skal se her... bondelivets gleder.. Til og med kyrne lurer på hva den gale damen holder på med! Denne kua kikket lenge og vel inn, synd jeg ikke kunne spørre henne om hva hun syns om fargen... he he.
Det går sakte men sikkert fremover.
Det ble et opphold i går kveld, da vi feiret ei venninnes bursdag. I dag har jeg ryddet unna litt igjen, vasket, maskert og grunnet.

Det er litt å flytte på, som du ser fra bildet. Men som jeg trøster bonden med: Det blir bedre etterhvert. Det blir til og med ryddet!!! Jeg skal si at et lite malingsprosjekt, medfører mange vendinger.
Jeg er stiv og støl etter å ha klatret opp å ned fra krakken. Men jeg kan ikke gi opp nå. Jeg biter tennene sammen =)

Nå skal jeg vaske og rydde på plass der jeg er ferdig å male, mens grunningen tørker på den nye delen =)
Ha en fin kveld!! Klem fra Laila

Ingen kommentarer: