søndag 10. oktober 2010

venter du på bilde fra den ferdigmalte stuen???

 da må jeg nok skuffe deg..... er helt utslått etter en effektiv dag.. Mamma har svingt pisken i dag også, så det ble ikke mye pause =) Det mangler fortsatt litt på veggene, men det kommer etterhvert. Må bare finne fiskesenne først. Jeg har kroker i taklisten som fungerer som oppheng, for å spikre i mur er ikke å anbefale =(
Kyrne har, i dag å, tittet inn gjennom vinduet. De har sågar prøvespist på lyngen min... og det er ikke fritt for at de har lagt igjen såkalte "visitt-kort" på plenen min =( Det hører vel med når man bosetter seg på en bondegård, og når strømtråden ligger nede... så det er fritt frem.
Jeg måtte vaske vinduene i dag da, etter denne nærkontakten kyrne og Sonja har med vinduene. Spørs om ikke Litago (dvs meg) skal finne senga, for å legge seg på lading til en ny dag med rydding og kasting =) Men en megastor takk til mamma som har hjulpet meg i dag å, glad i deg!!!! (Jeg skal hjelpe deg med rundvasken jeg, som takk) Klem fra Laila

Ingen kommentarer: