tirsdag 29. mars 2011

Helga i bilder....

Vi var innom et slikt vannhull.. midt i Trondheim sentrum.
Det var ikke mye skinnvester, barter og mokasiner å se gitt.. mer spennende drinker som denne bondetuppa ikke hadde peiling på hva inneholdt =)

Nr 2 på listen over hva vi gjorde i Trondheim, illustreres av bildet av bondens dessert. Jada, jeg skrek meg til en smaksprøve (dessuten bestilte jeg en selv senere på kvelden.. he he)

Det var en fin helg, med mye mat og mye mer drikke - lite søvn - herlig hotellrom... og slaps..
Det snødde en smule i Trondheim, og det var ikke prioritert å brøyte.. og jeg i småsko.. jaja, sånn kan det gå!

Jeg skulle egentlig på jobb i kveld, men det var ei som ville bytte =) og man hjelper selvsagt en kollega!! Derfor ble det frikveld, må jobbe torsdagskvelden i stedet ;)
Jeg har vasket litt, bakt litt og sløvet litt i dag. Jeg har visst lovd å bake ei kake til et årsmøte på torsdag, så jeg måtte teste ut en oppskrift, for å si det sånn: Det blir nok ikke den oppskriften jeg skal bruke på torsdag...
Men nå må jeg finne sengen, tidligvakt i morgen, og jeg har nå offisielt startet i 80% fast stilling, spennende!!

Ønsker deg en fin kveld,
klem fra Laila

2 kommentarer:

Gry sa...

Hei!!
Ligger en Award til deg på bloggen min. Du trenger ikke ta utfordringen hvist du ikke vil men jeg ville bare du skulle ha den for å vise jeg setter pris på bloggen din:-)

Klem Gry:-)

Laila sa...

Takk Gry =) Spennende!! Skal innom å sjekke jeg...
Klem