onsdag 16. mars 2011

da vart e skremt ja...

I går kveld, etter sangøvelsen, måtte jeg lade vannet (heter det det på fint? Pisse altså...=)
Bonden hadde glemt å levere ut noen brev, så han måtte ut på kjøretur.
Med døren åpen, slengte jeg rumpa neppå skåla, og den befriende strålen startet...
Da banker det på!!
" Jeg sitter på do"- nærmest brølte jeg ut, og slengte dusjforhenget rundt meg...

Strålen ble kuttet på momangen, og jeg spratt av doen... Lettere rød gikk jeg for å se hvem som hadde kommet på besøk så sent på kvelden (kl var 21.30) og oppdager.........

Sonja!! Hun lå med kroppen sin inntil et skap, hadde nok klødd seg heftig - slik at jeg oppfattet det som banking.. he he.
Dermed var det duket for ny do-runde, denne gang med døren lukket =)

Håper du får en finfin onsdag,
jeg vurderer frem og tilbake ang zumba i kveld,
småforkjøla og ikke helt bra sjøl heller ...
Klem fra Laila

2 kommentarer:

Gry sa...

Hihihi, måtte le litt nå:-)))) Voff voff:-)

Natti natt:-)

Klem Gry:-)

Laila sa...

=) God natt til deg å Gry =)