fredag 18. mars 2011

Marius Muller - Den du veit og trening (?)



Konserten med kor og korps nærmer seg med stormskritt...

Der skal korpset sammen med solist fremføre overnevnte sang =) Ganske kult =)

Jeg må vel finne frem svarte klær, ikke blasse altså, men det skal nok gå. Regner med jeg kommer hjem igjen lell jeg.

Den siste uken har jeg jobbet endel, og vært opptatt på kveldene, derfor har det ikke blitt så mange blogginnlegg. Til glede for noen sikkert...

Jeg har altså startet med aerobic, i tillegg til zumbaen. Jeg har også funnet ut at jeg har et meget stort handicap.. jeg klarer ikke å utføre tre/fire ting samtidig...
På den ene dansen (zumba) skal vi bevege hender og føtter (og helst legge til en snerten vrikk..), i tillegg har instruktøren lagt til et lite (?) kamp-rop! Jeg er enno evig takknemlig for at det er lite tilskuere på disse timene. Noen har selvsagt alle trinnene inne, sammen med håndbevegelsene.. og klarer å rope med stil..
Mens andre duver rundt, halvveis med på notene.. ene armen i været, den andre ned pga senebetennelser og andre svakheter...  og konsentrerer seg hardt for å ikke henge seg opp i naboens heftige rumpebevegelser...
Artig lell.. sikkert...

Aerobicen er mer striks trening.. her skal kondisen opp - tempoet er høyt - og vi blir pisket rundt... avsluttes med styrketrening, noe som kan hjelpe på å få med begge hendene på zumbaen.. =)

Nei, da må jeg vel starte med å grue meg til morgendagens opptreden.. eller jeg vet ikke om jeg tar meg selv så høytidelig jeg.. (jeg er en jævel til å mime på kornetten min jeg..)
Ønsker deg en fin fredagskveld,
klem fra Laila

Ingen kommentarer: