fredag 25. mars 2011

Til Lillehammer....

Vi startet med friskt mot... været var, tja så der.. litt snø og litt vind..
Vi skulle over fjellet vi, og ringte 175 for å høre om veien var åpen. Joda, det var den. Vel oppe på fjellet, Venabygdsfjellet, ble vi møtt av et helt jæv... uvær. Vi siktet oss inn mellom veistikkene og kom oss vel over.

Vel fremme i Lillehammer, var butikkene fortsatt oppe. Så vi fant ut at vi måtte ta en runde på et kjøpesenter. Jeg med mine by-sko, dvs noen med litt hæler.. etter en runde kjentes det ut som det utviklet seg brannsår under føttene.. så jeg var evig takknemlig da Anne Inger foreslo mat!
Vi fant også hotellet ( i bakevja) men det var greit lell, ettersom kurset skulle være der =)

Vi la inn årene ganske tidlig, noe som resulterte i at jeg robbet minibaren. Det jeg robbet den for var en liten sjokolade til kr 25,- (jeg betalte den selvsagt dagen etter!)
Det var mulig å koke seg kaffe der sjø.

I dag våknet jeg veldig tidlig, en smule røykesyk. Stablet meg ned og ut.. På tur opp igjen følte jeg meg ikke helt på topp.. Jeg nærmest krøp inn på rommet og videre inn på badet. Småkvalm og med klar kabel-legging i anmarsj måtte jeg velge da.. Spy eller legge kabel.. Jeg fant en søppelbøtte som jeg skulle .. ja nå kan du gjette...
Selvsagt spy i. Svetten drev, så jeg måtte rive av meg klærne.. Det føltes ut som jeg hvert øyeblikk skulle besvime. Tanken på å bli liggende noen timer på badet før mitt reisefølge eventuelt skulle starte leteaksjonen, virket ikke så veldig forlokkende... Søppelbøtta ble ikke brukt, så jeg kom meg i senga igjen. Hivde innpå litt ibux - så lå jeg helt stille til virkningen kom. Juhu...
Høy på ibux ble dusjen og senere frokosten inntatt.

Så var det kurs. Veldig bra kurs, som egentlig bekreftet at jeg gjør det meste feil - i møte med demente!! Sier som foredragsholderen: "Kryss over det!!!!"

Ønsker deg en fin natt,
jeg skal legge meg i min egen seng -
før jeg skal på hotellhelg i Trondheim =)))
Klem fra Laila

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kommer vel aldri til å "robbe" minibaren for en liten sjokolade igjen .
For det var helt sikkert den som var skyld i mageondet ;-)
Husk det når du kommer til Trondheim ,da.....
........sjokoladen kjøper du på Rimi....
Klem fra Ingunn