mandag 7. mars 2011

Fortsetter med ting hun ikke kan....

i dag: Aerobic....
Jeg jobber sammen med en del spreke folk, og de spør om jeg ikke kommer på forskjellige aktiviteter..
De som kjenner meg godt, vet at jeg ikke er av den spreke typen. Heller mer til go'stol, kaffe og røyk jeg. Men etter jul startet jeg med zumba - noe som faktisk har virket positivt på hoftene mine, og det er jo bra!

I kveld var turen kommet til å prøve aerobic. Hovedproblemet mitt var egentlig treningsklær.. for de må jo bli rene og tørre igjen til onsdag og zumba'n..
Dessuten har jeg stor angst mot superspreke folk,
men jeg valgte å overse denne angsten i kveld. (For jammen fantes dem der...)

Drømmen er at kondisen skal bli litt bedre, slik at jeg kan nyte naturen (som befinner seg rett utenfor døra mi) til våren.
Merker allerede at energien har øket litt, det er liksom ikke så enkelt å sove middag i x-antall timer lenger.. positivt sikkert det å.

Men jeg sier det først som sist - den dagen jeg snakker om jogging eller skigåing - ja da har jeg klikka!! Husk det =)

Ønsker deg en finfin mandagskveld, jeg er spent på om jeg går i morgen jeg..,
klem fra Laila

Ingen kommentarer: