lørdag 5. mars 2011

Gratulerer Therese =)

bilde fra ukeavisenledelse.no
Therese Johaug imponerte stort i dag, det var ikke fritt for at tårene rant i strie strømmer her =) Jeg prøvde å roe nervene med å bake boller, det er jo fastelaven i morgen (er det ikke?)

Det har kommet enormt mye snø, noe som resulterer i vaaing i snø.. og at nabobonden må kjøre fres. Når det blir freset, blir det en smule glatt noen steder.
Noe jeg fikk merke da jeg var på tur ut, med returflasker, søppel og den store veska mi...
Plutselig, helt ute av det blå (eller hvit - det kan du velge..) så lå jeg der, ølbokser og tomflasker lå strødd rundt meg. Heldigvis vant jeg ikke å ta meg for, for da hadde det nok blitt brudd.. he he.
Neida, Laila landet elegant på den godt kamuflerte rumpa/skinka si hun =)
En blåflekk har kommet frem i lyset, ikke på skinka men på hånden. (Tenkte jeg skulle skrive at bonden måtte se etter om rompen skiftet farge å.. men man skriver vel ikke sånt.. oi...)

Snø bringer altså gleder og blå romper (neida, arm..)

Ønsker deg en finfin lørdag,
kos deg med gull og sølv til jentene!
Klem fra Laila

Ingen kommentarer: