tirsdag 8. mars 2011

En smule støl ja...

Våknet med en forestilling om smerte i dag. Jeg har psykisk forbredt meg på at det skal være stivt og stølt i dag - etter gårdagens aerobic.
Jammen, det var ikke aller verst. Litt stiv i korsryggen... ellers ok...

Dvs lårene stivner visst litt senere de, kjenner det er vanskelig å sette seg (selv på do skåla). Sittestillingen må inntaes med et lite hopp.. fort og gæli. Forresten kjenner jeg at skuldrene er litt stive å.. og venstre hånden..
Ikke for å snakke om nakken og hodet.. hodet gjør vondt ;)
Ellers er det ok, eller... joda.. (litt satt på spissen det her da =)
Satser på at zumbaen løser opp igjen noe. Så får jeg lide meg gjennom senvakt i dag og dagvakta i morgen. For det er lite sannsynlig at det skal jogges en cm, for å varme opp musklene igjen =) Så man kan få strekket ut litt...

Ønsker deg en finfin tirsdag,
klem fra Laila

1 kommentar:

Gry sa...

Hehehe, det er herligt med trening:-))) Blir noe stiv å støl de første gangene men så går det seg til:-))) Lykke til med trening:-)

Klem Gry:-)