søndag 6. mars 2011

Snø og søndag =)

Som bildet viser, det er en del snø.. dette bildet er tatt for en stund siden, så du kan legge på noen cm.
Det er tidlig søndag morgen.. iallfall for meg som er kronisk B-menneske... og det er ikke brøytet vei ned til oss.

Bonden har en snarvei, den går innomhus, så han slipper å gå i djupsnøen for å komme seg i fjøset. Dvs at interessen for å brøyte er en smule liten. Nå renner ikke folk ned dørstokkene her en tidlig søndags morgen, så det går faktisk an å gruble litt over hvordan man skal lure bonden til å spa unna litt snø =)

* Jeg kan jo skylde på ømhet etter møtet med jordens overflate (i går), men han har jo sjekket om jeg var blå - så den må vel utgå...
* Jeg kan kanskje si at kompisen hans har meldt sin ankomst, men han er jo i Holmenkollen.. skitt..
* Da må jeg ynke og bære meg, true med at det ikke blir fastelavens-boller hvis han ikke brøyter. Hm, det innebærer jo null fastelavens-boller til meg å.. UTGÅR

Det spørs om jeg må rydde unna snø sjøl ;)

Håper du slipper sånne funderinger om hva du skal gjøre med all snøen som faller -
ha en finfin søndag, (med jaktstart skiskyting, 5 mila og sikkert en og annen annen sport som du bare måååå se!)
Klem fra Laila

Ingen kommentarer: