søndag 3. april 2011

Livstegn =)

Bjørnespor våren 2010
Altså så var det ikke fottrykk av Laila denne gang... men jeg er oppegående altså. Men tiden flyr og nettet streiker som regel når jeg har tid og anledning (og lyst) til å oppdatere bloggen. Dette medfører også laber kommentering på andre blogger.. som regel kommer jeg ikke inn engang.

Er ferdig med nok en arbeidshelg, 3 uker til neste gang - og da er det jo påske å.

Sola har tittet frem her, og med den snøsmelting - og en åpenbaring av alt som ligger rundt huset her.. det vil si, det dukker opp bein av div størrelser og utforming. Sonja har en unik samling, til stor glede for andre dyr. Det er nesten så hun ikke har tid til å sove nå, for noen kan jo ta av hennes samling... Reven er iallfall ivrig besøkende, når Sonja har tatt kvelden! Noe som kan resultere i hissige bjeff fra husets dronning ( det var Sonja og ikke meg som bjeffet altså..)

Tidligvakt igjen i morgen, så jeg må nok legge inn årene for i dag =)
Ønsker deg en ny finfin uke, jeg satser på bedre nett så jeg får fortelle om awarden jeg har fått fra Gry!!
Klem fra Laila

1 kommentar:

Gry sa...

så herligt at snøen begynner å smelte, da er det VÅR Laila:-)))

Bodde på Hadeland noen år og der var reven en ivrig gjest, til og med en Gaupe lusket over gårdsrommet en ettermiddag men da ble jeg redd og hundene inn. De fikk ikke være ute alene på noen dager. Men så klart Gaupen var jo laaangt vekke men ikke redselen min for dyra mine, hehe:-)

Ha en flott dag!!!

Klem fra Gry:-)