søndag 17. april 2011

Terje Tysland-konsert!

Terje Tysland - jubilerte: 60 år og 40 år som musiker =)
Bonden leste aviser fra bygdene utafor, like før påske. I en av Oppdals aviser kunne de reklamere med konsert med Terje Tysland m flere. Denne kunne han godt tenke seg på. Som sagt så gjort. En kompis av han meldte seg på med en gang, jeg fikk æren av å være med, i lys av å være sjåfør + at jeg var den eneste som har utstyr til å betale på nett, he he.
Terje i duett med Claudia Scott =)
Jeg er vel ikke det man kan kalle blodfan. Men trønder som jeg er, har jeg nok nynnet og festet en del til Terje Tyslands låter. Konsertopplevelsen ble bare helt super!! Han hadde med seg gjesteartister, blåserekke og et kor! Det var absolutt verd pengene (og sjåføroppdraget!).

Vi måtte jo spise etterpå, det eneste som var oppe var gatekjøkkenet... hm, sunt og godt (ikke helt kanskje, men). Tydelig vi var i Trøndelag: Det blir ikke fest uten tresko og vest (helst skinn, eller kun skinn er godtatt.. he he)
Så ville de to jeg kjørte innom å slukke tørsten på "Bryggeriet!". Med en øl.. som nok ble til to, når jeg tenker meg om...

Som du forhåpentligvis har merket, har det vært rolig på bloggefronten i det siste.. dette har jo selvsagt sin forklaring, men det får vi ta i et senere innlegg.

Ønsker deg en fin palmesøndag!
Klem fra Laila

Ingen kommentarer: