torsdag 28. april 2011

Nu livnar det i lundar.. nå løvas det i li.. tralala

Kan ikke si jeg er helt fornøyd med mobil-kamera'et mitt.. ikke spesielt klart bilde. Det ble "tatt i fart". Men jeg satt jo rolig.. he he.

Det har vært ganske rolig på bloggen i det siste. Tiden har rett og slett "løpt" litt fra meg, bloggen har vært sist i rekken over prioriteringer. Ikke har jeg følt meg sånn veldig treffende med skriveriene mine heller...

Jeg har startet (hm, to turer kan vel kalles en start?) med gå-turene mine ute i nærmiljøet. Fottøyet er som vanlig ullsokker, men clocksen har ikke vært med ennå. Det har gått i støvler. Vi har jo en slags vår her oppe på fjellet i år.

Sonja har som kjent, og nevnt tidligere, vært en trofast turkompis. Men jeg lurer på om hun kviet seg en smule for å dra meg opp bakkene... For på første turen ventet hun med å "dukke" opp før jeg var på toppen... Jaja, kan jo skjønne det!

Kveldens trim har bestått i å melke bondens kuer. Trivelig med gjesteopptreden. Har jo vært på tidligvakt først, så det må vel være godkjent program for i dag...??

Nå skal matpakken smøres, før jeg skal benke meg foran TV'n, bonden er på møte i kveld, så da kan jeg styre fjernkontrollen=)

Ønsker deg en fin torsdagskveld,
klem fra Laila

Ingen kommentarer: