tirsdag 5. april 2011

Matpakke... juhu =)

Mat må man ha...
Jeg er vel ikke den som er mest våken tidlig på morgenen ;) Det eneste med "næring" i som jeg inntar før arbeidstid, er røyk og kaffe! Ikke akkurat noe som bør gjenspeile yrkesvalget mitt.. he he

Vel fremme på jobb, har jeg våknet litt, og klarer derfor å innta litt mat. Yoghurt er da favoritten, mens arbeidslista skrives. Selvsagt sammen med en stor kopp med kaffe.

Etter jeg har hjulpet de beboerene jeg har på lista, med å komme opp til frokost, har jeg matpause. Da kommer matpakken frem.
3 brødskiver med div pålegg. Helst med sjokoladepålegg på den siste.. he he

Gjengangeren hos de fleste som jobber sammen med meg, er frø... sånn som ser ut som noe fuglene kunne sette meget høyt på ønskelisten.

Det hender seg jeg får tilbudet om å smake, men dyrevenn som jeg er, takker jeg nei.

Jeg smører altså matpakken kvelden før, mye fordi jeg ikke ser meg i stand til å komponere noe fornuftig tidlig om morgenen. Jeg har nok med å huske å ta ut matpakken og yoghurten jeg..

Men nå er matpakken smurt, og det nærmer seg en ny arbeidsdag med stormskritt,
noe som bør jage meg på soverommet...

Ønsker deg en fin natt og ny arbeidsdag i morgen (eller hjemmedag.. det kan du velge =)
Klem fra Laila

1 kommentar:

Gry sa...

Jeg er ikke noen morgen menneske, men jeg må opp en time før de andre så jeg kan ha frokost, kaffe og røyk og kansje en dusj før de andre står opp. Da går det ann å snakke med meg, hihihi:-) ellers, dritt sur rett og slett, uff, uff... :-)

Fine kvelden:-)

Klems:-)