mandag 5. juli 2010

Zyrtec og bortkommet hushjelp...


Heisann, beklager at jeg ikke har delt noen tanker i det siste. Jeg har hatt arbeidshelg og det har vært sol :)
Som overskriften kanskje antyder så skal egentlig dette innlegget handle om zyrtec og hushjelp... Pga av sola og varmen har mine kjære ?! myggevenner kommet frem, de rett og slett elsker blodet mitt. Jeg har en teori/tanke om at hvis myggstikkene hadde vært brune, så har det vært en fare for at jeg har vært mulatt, skjønner du, det fins liksom noen på den formfulle kroppen min... hehe. Zyrtec hjelper mot kløen, men den gjør meg såååå søvnig - noe som går utover energinivået. Ettersom jeg har fri i 2 dager, ble den inntatt i kveld..
Jeg har vel skrytt litt over mine bakeprosjekter her før, men nå er hushjelpa borte vekk, skjønner ikke hvor hun har reist. Ferie?? Hmm, neida - det skal jo som regel klargjøres med sjefen og jeg kan ikke huske å fått noe forespørsel om noe slikt...
Jeg har som sagt hatt arbeidshelg, noe som medfører vasking av kropper, kopper og kar! Matlaging og servering, og div andre oppdrag. Når jeg kommer hjem overser jeg glatt hybelkaniner, rot og mer rot. Har liksom brukt opp husmorgenet mitt på jobb, glimter iallfall til innimellom der =) Men jeg føler at nå må hushjelpa trø til i hjemmet, det er ikke måte på besøk når det ser ut som bomben er sluppet ned her. Kaffebrød kan strekkes til ei kjekspakke innkjøpt på europris, kjøleskapet skriker etter en opprydding og en oppfylling.. jaja, sånn går nå dagene! Men i morgen, da ...
Ønsker alle som leter etter hushjelpa si en fortryllende natt, zyrtec'en virker her, jippi!!
Klem fra Laila

Ingen kommentarer: