torsdag 29. juli 2010

DAG 2 -SILO. MUSA OG JEG...


Bildet er funnet etter et søk hos Google, endte opp med et bilde fra dagbladet.no. I disse silo-tider, går det meste i ekspressfart...
Historien handler om ei mus og meg =)

Like ved siloen, ligger fjøset. Inni fjøset har bonden et fint bad/toalett. På grunn av tidsnød, ble dette toalettet det nærmeste imellom to lass. Jeg satte meg ned og hadde ikke igjen døra engang, for jeg kunne høre traktoren komme.... Så til min store forskrekkelse, så jeg en fjøsmus komme skrensende. Lydnivået på meg oversteg traktorduren og jeg trampet hardt med føttene, NEEEEEEEEEEEEEEEIIIII, jeg ville ikke ha besøk av en mus mens jeg var på do.. Musa ble en smule skremt hun også.. bråsnudde og siden har ingen sett den. Regner med den forteller om den halvgale (gale) damen som skremte henne, da hun bare skulle undersøke hva som befant seg innenfor den åpne døren.

Ved senere besøk har døren vært lukket, mens jeg nervøs har kikket meg i rundt..
Ønsker alle en fortryllende natt, er straks tilbake =)
Klem fra Laila

Ingen kommentarer: