torsdag 8. juli 2010

To regnbuer =)

Naturen viste seg fra sin beste side i kveld, den åpenbarte seg med, ikke bare en, men to regnbuer. Jeg tok ikke turen for å finne gryta eller i dette tilfellet grytene med gull, noe bonden nok syntes jeg kunne gjort. Har hatt en del energi i kveld, men det virker som jeg har klart å dempe det verste nå =) Tror jeg må slutte med disse trimturene, ikke får jeg min vanlige 2-timers middagshvil, og heller er det ikke like moro å sitte i go'stolen hele kvelden..
Sonja er også rastløs, det kan være fordi hun fortsatt er dømt til et liv i band/lenker. Det har heller ikke blitt noe trimtur på henne idag, da jeg har vært på jobb - og ellers prøvd å holde energinivået i sjakk. Dvs med kaffe og røyk... hehe
Stemoren som ble innkjøpt tidlig i vår, hos Rema 1000, for en billig penge blomstrer skikkelig nå. Fra å være liten og puslete, viser den seg fra sin beste side. Temperaturen er jo ganske bra mens himmelen sender sine små og store regnskyll med jevne mellomrom, sånt liker tydeligvis blomsterene =)
Ønsker alle en kjempefin torsdagskveld, det nærmer seg helg igjen...
Klem fra Laila.

Ingen kommentarer: