søndag 11. juli 2010

Grilling i regn, med meget hyggelig gjensyn =)

Jeg ble kontaktet av min kjære mor, tidligere denne helgen, om jeg kunne komme å hjelpe henne litt. Hun hadde bedd sin mor, søster og svoger på grilling. Så fikk hun også beskjed om at det kom besøk fra Bergen, Yvonne med familie, som gikk i Hans Olav (broren min)sin klasse både på Vikhov og på Nestun. Dette er ei jente/dame som har holdt kontakten med mamma og pappa etter at Hans Olav gikk bort. Jeg hadde ikke møtt henne på mange, mange år. Så jeg var litt spent jeg =) Men da jeg møtte henne, var det som vi hadde møttes i går. Samme trivelige jenta, som stolt viste frem sin familie. Det er mange minner som dukker opp når man treffer igjen noen av Hans Olavs venner. Setter stor pris på å treffe dem og gi dem en klem.


Selvsagt, som det rotehodet jeg er, hadde jeg glemt kameraet mitt hjemme. Synd... men jeg lever lenge på dette besøket og den trivelige stunden jeg fikk dele med dem.

Vil gjerne gi en ekstra god klem til alle som kjente Hans Olav!!
Ha en fin søndagskveld,
klem fra Laila =)

4 kommentarer:

Britta sa...

Fin blogg du har =) Tøkt dåkk va alvåle nettj der dåkk satt under en kvar sin paraply ja =)

Laila sa...

hehe, ja man tager det man har i nærheten vet du.. skal være glad vi ikke okkuperte den store verandaen din du.. hehe

britta sa...

dåkk kunna ha fått lånt den vettu,minj d såg ut som d jekk bra lell =)

Laila sa...

jada, det ordna seg =) vi fikk balansert mor inn så det ble kaffe inne =)