lørdag 28. mai 2011

Award - faktisk

Jeg har fått en award =) Av Gry fra bloggen Den lille dagbok. (Jippi - første gangen jeg har klart å legge til en kobling altså!!) Denne awarden har ligget til redigering - ikke i dager men mnd.. he he
Men som kjent så følger der en utfordring med en Award. Med denne er der 10 spørsmål og gi Awarden videre til blogger.


Hvorfor begynte du og blogge?
Tja, jeg har bestandig vært glad i å skrive. Jeg har jo smugkikka litt rundt i bloggverden, men fant ut at jeg ikke kunne legge meg på den lista med hvitmalte møbler, rent og "bloggbart" hus til enhver tid... Er ikke hele tiden jeg har så mye spennende å fortelle heller.. men som sagt, jeg liker jo å skrive =)

Hvilke blogger følger du?
Jeg følger uhørt mange "hvite" blogger (håper nok på å finne inspirasjon og ideer, men drømmer mest...), men også hverdagsblogger og blogger som kjentfolk skriver =)
Favoritt makeup merke?
Her må jeg melde pass, makeup er ikke min sterke side. Joda, jeg har sorten, men er ikke inne på merker. Kan foreksempel fortelle at maskara en min nok nærmer seg 5 års jubileum, kremt =)

Favoritt klesmerke?
Her går det mer i hva ting koster, er det billig nok finner det veien til klesskapet mitt! Ikke hele tiden det er så lurt, for det henger nok en del bomkjøp der - som aldri, aldri vil se lyset utenfor skapet.

Ditt "må ha" makeup produkt?
Tja.. Vann!!

Favorittfarge?
Jeg går nok igjen i svarte klær (mest pga at det "gjemmer" uønskede kilo, valker osv.). Men syns lilla er en pen farve!!
.
Parfyme?
Jada, det kan jeg bruke! Men er ikke sikker på navnet jeg - av Jean Paul, tror jeg - kanskje - muligens.
Favoritt film?
For den seriøse utgaven av meg, så rører serien "Band of Brothers" meg noe inni hampen.
For den romantiske: "Dirty dancing"
For den lattermilde: "Sex and the city" - serien og filmene
For den nostalgiske : Serien fra min barndom "Ville Vesten"
De som har sett dvd-samlingen min, vet at jeg godt kan se en film eller ti.

Hvilket land vil du besøke og hvorfor?
Eksotiske land. For varme, sol, strand og badeliv.
Men det mest realistiske er: Sverige - for å kjøpe billig røyk ;)

Fem ting du alltid har i vesken din?
Mobil (hvis jeg har husket den..)
Pengebok (hvis jeg har husket den...)
Lightere (der ofte bare 1 virker litt...)
Rusk (gjerne en salig blanding av drops, tyggis og tobakksrusk)
Kamera (hvis jeg har husket det)

Jeg gir Awarden videre til de som har lyst til å gripe utfordringen jeg.. (mest pga latskap.. )

Jaja, det var jo også en fin måte å slå ihjel noe tid på, mens gubben nyter fotball-kamp på TVen.
Ønsker deg en finfin lørdagskveld,
i morgen skal jeg i konfirmasjon til et av mine fadderbarn! Gleder meg - selv om bunaden strammer!!
Klem fra Laila

Ingen kommentarer: