onsdag 25. mai 2011

En helt vanlig onsdag.. eller krymper bunaden i skapet???

Er det ikke vind (så man kan bli gal!!) - så er det regn og kaldt...
Dessuten er jeg sur.. Grunnen?
Zumba og Aerobic har ikke virket som ønskelig - bunaden er fortsatt trang den.. Hoff.
Vi stryker fort tanker om sjokolader som er fortært og annet søtt og godt. Syns nok at svettinga og innvendig bannskap skulle belønnes med at bunaden passet bedre!
Jada, jeg får den på- og jeg klarer faktisk og sitte med den på... he he, men spise.. joda.. jeg skal nok klare det å jeg.. Satser på push-up og hold in jeg =)Nok syting - eller?


I kveld har jeg bakt igjen, og nei jeg smaker ikke så veldig mye på baksten. (Da tør jeg ikke tenke på hvordan bunaden hadde føltes....)
Bonden har god hjelp av drengen i våronna, derfor denne bakingen. Jeg må forresten bake storbrød i morgen ettermiddag. Jeg fikk faktisk skryt av brødene mine.. Ikke avslørte jeg det faktum at jeg kun tilfører vann og gjær da ;)

Bildene er fra en kveldstur i nærmiljøet, mange fine plasser her i ødemarken! Gleder meg vilt (?) til jeg kan innover til Tunntjønnan igjen.. Satser på at Sonja stiller som turkamerat, da det er hun som er mest vant til min pusting og pesing!

Ønsker deg en fin onsdagskveld! Håper du syns det var fint med et syteinnlegg igjen!?
Bare vent til jeg skal begynne og legge ut om rundvaskinga mi du...
he he
Klem fra Laila

Ingen kommentarer: