torsdag 16. desember 2010

Skal - skal ikke? Eller??

Jeg tenker og vurderer... hm, fra å være ei dame som bare er sånn akkurat passe interessert i julemaset til å bli ei som faktisk har styra litt før jul i år - ligger det mye påvirkning bak.
Fra den ene bloggen til den andre kommer det glade budskap: LILLA og så er det det jeg tenker på nå: RØDT..

Altså: skal jeg henge opp de røde gardinene nå? Eller skal jeg vente til lillejulaften?? Hm..

Bonden og jeg har forresten forsynt oss grovt av julebaksten i år, to sorter har forsvunnet nedover i systemet (og sikker i do.. he he). Men det er ingen sorg - kanskje for småfuglene da men..

Kjøleskapet er breddfullt av mat i alle varianter - etter tur med pappa og ellers litt "små"handling når tilbudene har haglet som verst =)

Jeg må vel tilbake til det store spørsmålet: Skal jeg skifte gardiner nå? Dette vil medføre puteskift og "div dill"-skift å..

Jeg har heldigvis (?) arbeidshelg denne helga, så jeg har fri helgene (og ellers) i jula =) Jobber julaften på dag - så det er håp om at jeg får handla inn de siste og ikke minst de viktigste julegavene de to dagene jeg har fri før julefreden skal senke seg - eller er det egentlig nå jeg skal få panikk.. to dager fri!! HJØLP

Nei, dette ble et rotete innlegg - men det er vel egentlig kaos som regjerer her nå..
virker som vaskemaskinen har takket for seg å... hurra =(
Klem fra Laila

1 kommentar:

Hanne sa...

HENG OPP JULEGARDINENE DINE NÅÅ! Det er bare 7 dager til juleaften og det går fort - husk at jula er den beste tida på året, så det er best hvis du har gardinene oppe hele juletida :D :D :D