onsdag 22. desember 2010

jobber nok best under press (håper jeg!)

 Her har jeg vært i dag (gammelt bilde altså..) Jeg har rydda, vasket, bakt og ja... pynta. Kjøkkenet er nå klart til jul, men det er jo bare et rom jo, hm.
Utsetter og utsetter, men satser på at jeg skal bli ferdig med det meste i morgen=) (i morgen, i morgen - men ikkje i dag=) Da jeg skal jobbe lillejulaften og julaften.
Jeg har liksom lagt litt press på meg sjøl å, bedd mamma og drengen, Ingrid og Terje på kveldsmat og kakao lille julaften. Blitt en liten tradisjon det der, koselig sådan!

Litt av grunnen er egentlig veldig egoistisk, jeg skal lure pappa til å levere ut noen av julegavene fra oss. Tiden strekker jo ikke til når man bruker en hel dag, på et lite kjøkken! He he.

I morgen skal bonden og jeg til Tynset for å gjøre unna siste julegavene og siste handelen. Satser på at det går fort, for jeg må vaske og pynte litt i morgen å. Jeg bruker ikke å pynte så mye jeg, for da blir januar så trist (når alt skal ut igjen...)

Førjulnatts klem fra Laila =)

PS: skal prøve å legge ut noen bilder når kåken er oppshina, noe som gjenstår å se om blir virkelighet! HE HE

Ingen kommentarer: