fredag 10. desember 2010

Med laaaaaaang julegaveliste...


bildet hentet fra jul2009.no
 kjørte jeg inn til Trondheim i går, fast bestemt på å gjøre unna disse gavekjøpene.
Bonden hadde (som vanlig) ikke anledning til å bli med =)
Jeg hadde liksom en plan da, først hit så dit, og det i noe som ikke var flate sko.

Bonden ble konsultert flere ganger, gjennom sms og telefonsamtaler - så noen kryss på den lange listen ble det, men det virket som Laila hadde mest lyst til å handle til seg selv...... hm, det er typisk at man finner saker man ikke visste man ønsket seg, når man absolutt ikke skal handle til seg selv..

Men tilbake til disse skoene, det gikk bra de to første timene med trasking, rundt og tilbake mellom trange reoler, på leting etter den perfekte gaven, eller at den på mirakuløst vis skulle åpenbare seg bare jeg gikk mange nok runder...

Føttene brant, hovedfokuset mitt begynte å dreie seg over fra julegaver til å ta av meg skoene... noe jeg selvsagt ikke kunne gjøre, for man har da dannelse, eller.. =)

Derfor ble turen en smule kortere enn planlagt, noe som resulterte i at listen ikke er så mye kortere enn da jeg startet på turen =(


Egnet fottøy??

Føttene er fortsatt såre i dag, men det går seg vel til her =)
Men en ting har jeg lært: Husk gode sko når du skal angripe en laaaaaang julegaveliste!! eventuelt planlegg innkjøpene litt bedre .. he he

Klem fra Laila

Ingen kommentarer: