onsdag 22. desember 2010

Fremgang å spore??

 Her er stuen før omgjøring til jul... glad i lilla =)
Tja, har vel egentlig bare gjort det viktigste (ennå), med tanke på at jeg får besøk i morgen kveld, etter å ha vært på tidligvakt, så blir det vel ikke så store innhogg i julekassa i år =)
Jeg har ikke så veldig mye julepynt heller jeg, er ikke så stor fan over nisser opp og i mente ;)
Her ser du litt hvordan det blir med røde gardiner, forandring fryder. Det lilla er byttet ut med rødt nå, juletreet er ikke i hus, heller ikke på farmen. Så det gjenstår å se om det blir juletre i år, bondens oppgave det =) Jeg la frem et forslag om kunstig tre fra europris, men det falt ikke helt i god jord....

Ønsker alle en stressfri inngang til jula - den kommer allikevel!! Kos deg med familie og venner, til syvende og sist er det det som teller =)
Klem fra Laila

1 kommentar:

Anonym sa...

Heia venne!
Her gjør en d en æ bæst på... 0 & niks;)
Stressfri oppkjøring, jula kjem uansett og heldigvis;) Ska gjøre som du, kose meg me familie & venner; trivsel <3
Ha ei knakandes go julehøytid Laila.
Stor klæm
O