søndag 25. september 2011

Høsthelg i slapphetens tegn =)

Enda en høsthelg er over.. kan jeg skryte over å ha vært ute i det fine været???
Nei, ikke hvis det ikke teller å ha et gløtt på bilvinduet altså ;)

Kan jeg skryte av å ha vært flink husmor da??
Nei, ikke hvis det er å utsette helgavasken til helga nesten er over...

Som du sikkert skjønner har jeg vært veldig sløv i helga - ukens kake er ikke bakt, helgavasken ble jeg ferdig med sent søndagskveld. + for det iallfall.

Jeg har faktisk vært utenlands i dag, en liten svipptur til Funesdalen. Oi, jeg har også vært ute i naturen, dvs jeg har gått 200 m i guds frie natur. Ikke at man kan traske så mye der nå, det er jo elgjakt - må skjønne!!!

Bonden er ikke mye å se disse dagene, er innom å sover og gjør fjøs. Ellers går det i jakt og såkalte "jaktmøter".

I morgen har jeg fri - da skal jeg kanskje bake - sjokoladekake denne gang - tror jeg...
Ønsker deg en finfin kveld,
klem fra Laila




Ingen kommentarer: