søndag 11. september 2011

Høst og søndag... ;)

Damene i Sex and the City, bilde fra SF Norge As
 I dag har jeg hatt selskap av disse damene. For noen år siden kjøpte jeg meg den komplette samlingen av Sex og Singelliv. Det er ikke få tårer som kommer når Aiden og Carrie nok en gang finner ut at de ikke kan leve sammen. Samtidig forlater Big byen til fordel for en vingård i Napa.... Hm, er dette rette måten å tilbringe en søndag i høstpryd?!

Det skal sies at jeg har gjort andre ting å da, faktisk lagd mat til min kjære bonde å. Ikke bare har han fått sodd i dag, men midt under den tristeste scenen i sesong 4 lurte han på pizza. Husmor-emne som jeg er "spratt" jeg opp for å sørge for at han skulle få sitt ønske oppfylt.

Planen var å strippe gjesterommet, vaske og gjøre klart til maling.. men nei - denne gangen vant DVD-samlingen.. på laptop'en, for bonden ser jo selvsagt fotball på tv'n- må skjønne.

Har en fridag i morgen, så da skal vi se om gamla kan løfte Tørset/Hansen-ræva si ut av go'stolen..
fortsettelse følger altså...

Klem fra Laila

Ingen kommentarer: