tirsdag 6. september 2011

Høsten er her... ;)

Plukket inn noen av blomstene som blomstrer der ute. De har ikke hatt det så lett i sommer, da regnet og vinden har vært ekstra gavmilde.

Høsten ja.. Det er liksom noe som mangler - jeg er en smule rastløs. Venter på sommerdagene, så jeg er redd dette kan bli en veldig lang vinter. De to siste årene har jeg vært til Kreta i slutten av september, men ikke i år =( Må nok kjøpe inn litt maling, så jeg får pusset opp et rom eller to denne høsten! Det kan jo være en oppløftende ting å gjøre, når høststormene krydrer dagene.

Rastløs ja, det som en gang var en begynnende god form - er nå tilbake til nullpunktet. Derfor skal det bli godt å starte på igjen med zumba og aerobic! Noe jeg aldri i verden trodde jeg skulle si - noen gang ;)
Ønsker deg en fin tirsdagskveld,
det er visst landskamp: Heia Norge!!
Klem fra Laila

Ingen kommentarer: