onsdag 8. juni 2011

Sol og regn =)

Etter en dårlig natts søvn, lokker dagen med en middagshvil.. langt der fremme;)
Men dagen måtte jo utnyttes litt før hvilen,
derfor vasket jeg rundt badet. Satte opp vinduet noen sekunder, før jeg fant ut at det ikke var så lurt.. Bonden holder fortsatt på med denne møkk-kjøringa =(

Dagen har vært solfylt, dvs før hvilen =)
Etter rundvasken gikk turen ut, for å sette opp strømgjerde til kyrne! Og det kjennes.. små, små glassfiberfliser er nå i mine hender.
Myggen fant også frem til mine noget engelskmann-fargede føtter.. (så blek at jeg er nesten blå)

Etter sol og atter sol, ble det bestemt at middagen i dag skulle være kavring og surmelk med spekemat til.
Så var det tid for regn og middagshvil, godt ja =)))
Så måtte jeg bake ukens kaffebrød, jada - jeg vet jeg er sent ute, allerede onsdag jo. Men jeg kan jo bare bli bedre da..
Kaken ble en blanding av rabarbra- og eplekake -
såkalt man tager hva man haver =)

Ønsker deg en fin fin onsdagskveld,
klem fra Laila

Ingen kommentarer: