tirsdag 28. juni 2011

Andre feriedag-- og allerede en smule rastløs.... ;)

Det var meldt varmegrader i dag - opp mot 20.. så jeg gledet meg til dag 2 i ferien..
Ok, gradestokken krøp oppover den, det ble rundt 18 grader - men med en smule bris =(
Kunne nesten ikke gå ut før tupen fløy av hodet. Div blomster og pyntegjenstander kjempet en hard kamp og tapte, de lå spredd for alle vinder...
Etter å ha brukt dagen til å surfe på nettet, besøkt jobben (he he, ja - på dag 2 i ferien.. hurra for Laila!), ordnet middag, sov middag, vasket gulv..
så spurte jeg bonden om han ikke kunne bli med å finne på noe..
han sank langt inni go'stolen og stillheten senket seg.
Han trodde sikkert at hvis han overhørte denne forespørselen kunne han få se dame-fotball i fred..
Etter noen pinefulle sekunder i stillhet, fant jeg ut at jeg måtte plage Sonja i stede da.

Det ble en tur i naturen... gikk hjemmefra og bortover til skåret. På en sti som var veldig bløt, da 90% går over myr! Men fikk iallfall ut noe energi!
Turde ikke å ha på musikk i dag, for det var mye elgspor =) Eneste stordyret vi så, var en tiur - eller iallfall en storfugl. Hørte noen flere dyr (kjempestore sikkert) men slapp heldigvis med skrekken.
Ellers hadde vi selskap av tja.. 100 mygg og 300 fluer (eller var det omvendt?) Jeg hadde dusja i myggspray før turen, men det så ikke ut til å ha nevneverdig virkning..
Jaja, turen var fin - og jeg venter spent på om jeg blir støl i morgen =)
Ønsker deg en finfin tirsdagskveld,
klem fra Laila

Ingen kommentarer: