torsdag 30. juni 2011

Dag 3 i ferien - ut på dagstur =)

eller rettere sagt: Biltur =)
Temperaturen var god, men med kraftig "bris". Så jeg fant ut at en svipptur til Trondheim ville være stas.
Bonden skulle kjøre møkk, Sonja skulle passe heimen.. så da dro jeg!!

Første stopp ble IKEA, der jeg svimte rundt og plukket overraskende lite med meg.. litt ble det selvsagt men det ligger i flatpakkene sine ennå ;)

Det var martna i byen, så jeg våget meg på en tur i midt-byen å.. noe jeg likegodt kunne ha droppet. Dæsken det var varmt! Eneste handel ble ei flaske med vann!!

Så en kort stopp på city-syd før nesen vendte hjemover, med en solid dose huggupine! Juhu, moro med ferie ja ;)

I dag er det vindstille og hele 10 grader, så det er fare for at jeg (eller bonden) får montere flatpakker i dag!
Ønsker deg en fin dag, ferie eller ikke -
klem fra Laila

Ingen kommentarer: