tirsdag 14. juni 2011

Selvhjulpen??

Bilde lånt fra www.nettavisen.no
Jeg velger å tro at jeg er selvhjulpen, iallfall stort sett...
I går skulle jeg fylle på litt diesel, da jeg har en tendens til å få panikk når det nærmer seg kvart tank! Det var jammen bra i går...
For joda, jeg fikk av lokket.. faktisk så mye at jeg sto med det i hånden............
Men kom jeg til så jeg fikk fylle????????
Absolutt ikke.. foran selve drivstofflokket var det igjen en sånn der plastarm. Som skulle holdt lokket på plass.
Hjelp, så var det bare å prøve å bryte opp da.. jeg reiv og slet, men nei - ingenting skjedde!
Da var gode råd dyre - jeg gikk, en smule molefonken, inn på stasjonen for å spørre om hjelp. Og hjelp fikk jeg.. men han fikk det ikke til han heller...
Han mumlet også noe i skjegget om at jeg ikke kunne vente annet når jeg kjørte Ford, hm...

Vel hjemme, tok jeg med meg lokket inn. Bonden ble med ut og med et lite touch på plastikken, gikk den opp - uten noe protester. Så han lurte på om jeg hadde prøvd å åpne i feil ende (Småfrekk sjø..)
Bonden satte også på igjen det ytterste lokkdekselet - med et sleipt smil. Jaja, sånn går nå dagan!
I dag gikk lokket opp uten problem, så jeg fikk fylt diesel. Men jeg lurer fortsatt på hva det var som gikk av lokket i går?

Ønsker deg en fin tirsdagskveld,
klem fra Laila

Ingen kommentarer: