mandag 24. mai 2010

Mor Jæras sølvskjeer =)



Disse skjeene fikk min mormor,av sine faddere, til sin konfirmasjon.
Se bort fra at jeg ikke har pusset dem no da ;)Jeg må nok finne frem pussefilla og en dæsj med tålmodighet, for å få dem helt blanke og fine igjen.

Da mor fikk fast plass på sykehjemmet, ville hun at jeg skulle få sølvskjeene hennes. Jeg tok imot med stor takk ;)
Jeg drømmer om å lage meg/kjøpe/finne en hylle der skjeene kan henges opp, for å bli vist frem. Inntil videre ligger de i en overfylt kjøkkenskuff..

med hilsen Laila

5 kommentarer:

Anonym sa...

Mor Jæra hadd nok blitt gla um skje'an ha komme tu kjøkkenskuffa ja ;)Fram me pussefille og hammer Laila. Nostalgia detta :D
Klæmz
O

Laila sa...

De har jo hatt et opphold i en skuff hos henne å, så jeg må jo passe på så overgangen ikke blir for stor ;) hehe

Laila sa...

men søren, ser jo det av bilde at det er en skje og en gaffel... hehe =) sløv ja ;)

Ellisiv sa...

De blir nok kjempefine Laila!

Anonym sa...

Pusse brilla + skje og gaffel, heheee...
Ellers en go tanke dette me en "glidende" overgang... Antikke greier kan jo vær sarte greier ;)
Klæmz
O