søndag 16. mai 2010

Det ble ei trivelig helg :)


Kjolen ble valgt tilslutt å... bare minutter før festen startet ;)

Det var en trivlig bryllupsfest for Rune og Anita! Familien glum var samlet, som vanlig uten tale-bidraget i boks..
Derfor måtte det, som vanlig, et krisemøte til.. og det når andre serveringen av sodd gikk rundt bordene.

Et annet søskenbarn og jeg skrev på harde livet.. og fikk æren av å fremføre den, foran 150 småfulle trøndere. (Noe de fleste sikkert har gjettet før, da sodd sto på programmet, eller??)

Etter et "hiva" lag, gikk turen til en campingvogn jeg og min kjære hadde fått losji i for natten.
Planen var å reise hjem lørdag, selvsagt litt utpå dagen ;) men planene er til å forandres! Det var et hærlig vårvær i Trøndelag, så det fristet lite å dra hjem til svart skog og en haug med snø.
De mer erfarne camperne skulle grille og vi ble bedd på mat og sosialt samvær.
Og det ble veldig så sosialt etter at det startet med en (eller tre)øl til maten, fortsatte så med noe sterkere.

Her skal det sies til mitt forsvar at maten ble inntatt med pepsi max, og at resten av kvelden gikk det i kaffe. Min kjære klarte visst å smake på det meste av det våte som ble servert!

Camperne hadde lagt planen for kvelden : festen skulle fortsette til "dansefot" på radio var ferdig (dvs kl 00.00).
Og det var sikkert lurt.. for jammen ble det trivelig, med mer enn nok drikke for endel av dem.

Det var godt å komme hjem igjen etter en innholdsrik helg.
Senga mi er faktisk bedre enn å ligge på x antall seteputer i campingvogna.

I morgen er det jobb igjen, jeg skal hjelpe til noen timer, så alle kommer seg opp til hornmusikken og barnetoget kommer :)

En god 17.mai til alle sammen, om du skal jobbe eller feire dagen på annet vis ;)

Laila

Ingen kommentarer: