torsdag 27. mai 2010

En travel dag..


Dagen startet før kl 06.00 - utrolig.. men faktisk sant :)
Det var så tidlig at Sonja, elghunden vår, bare orket å løfte litt på hodet før hun sank sammen i go'stolen igjen.

Jeg skulle på tidligvakt, våkna altså så tidlig.. og av frykt for å sovne av, sto jeg opp (pappa, du er vel stolt av datteren din, blitt skikkelig A-menneske, på gammeldåggån... hehe).
Kom hjem igjen etter en hærlig dag på jobb, travelt med å hvile litt før fjøstid.
Så melket jeg noen hoppende glade kuer. Og da mener jeg urolige;)
Jeg kjefter og smeller, men det ser ikke ut som de bryr seg så veldig om det.

Etter fjøset sto facebook for tur, noe jeg må innrømme at jeg skrensa innom i dag tidlig å.

Så fikk vi besøk. Bonden skulle starte 30 (MF - traktor). Det gikk visst over all forventning.

Nå står dusj og seng for tur, tidligvakt igjen i morgen - fjøs - baking til dugnad osv osv

Ha en fortryllende natt, fra Laila

Ingen kommentarer: