fredag 5. november 2010

Røyk, kaffe og arbeidshelg....

Kreta 2009=)
Hva i all verden bruker jeg tiden til, når jeg ikke jobber??
Tja, drikker kaffe, røyker og sitter med pc'en på fanget..
Da sier det seg selv at det blir mye røyk og kaffe, skikkelig sunn sykepleier jeg!

Innimellom får jeg dårlig samvittighet, drar på meg europris-skoene og trasker etter posten. Den kommer litt utpå dagen, så det har blitt noen kaffekopper og røyk før den tid.. he he.

Som regel er ikke samvittigheta sterk nok, så forden kjører strekningen til postkassa.. til Sonjas store glede! Hun elsker å sitte på for å hente posten, da er ho dronninga i focusen. Hun ser overberende på meg, når jeg klatrer ut av bilen for å ta maks fem skritt for å komme til kassa.

Det blir nok ingen livsstilsendring på dette året heller..... men neste år kanskje, da burde man.. eller?

Ønsker deg en god helg, jeg har arbeidshelg =)
Klem fra Laila

Ingen kommentarer: