torsdag 11. november 2010

Dagen derpå =)

Bildet er tatt fra Mediaprofil.no
 Jeg har hatt bursdag =) Det er vel ikke så svært som det engang var, men alternativet er jo ikke så oppløftende.. he he
Jeg elsker å gi bort pakker, men jeg blir overlykkelig når jeg får pakke da =)
Av sjølingan fikk jeg gavekort fra Frua Spa på Berkåk. Nakke og ryggknaing i 45 min. Gleder meg vilt til det!!
kid.no


Av Kås-folket fikk jeg noe jeg ønsket meg - nemlig et pelspledd Dette skal bli godt å krype under når temperaturen kryper nedover, dvs både inne og ute..

I går startet jeg fyringen med ved og strøm på 13 grader her inne... ikke akkurat varmt det =(
Pakket full ovnen i går kveld, slik at det ble enklere å starte fyringen i dag..

Fikk mange hilsninger på facebook - det var hyggelig =) Fikk også andre gaver: blomster, kakespade, kjempefin blackdesign lysestake, roser, bok..

Venter besøk i kveld å.. Serverer rundstykker og litt kake tenker jeg =)
Ha en fortryllende dag/kveld/natt -

Klem fra Laila

Ingen kommentarer: