mandag 15. november 2010

Et lite livstegn =)


Roser fra sjølingan =)
  Et lite livstegn fra meg til deg... Jada, jeg er her =)
Som du ser er jeg over gjennomsnittet glad i lilla, ikke sånn husflidslilla, men forskjellige sjarteringer av den herlige "ventetids"-fargen.
Disse skjønne rosene fikk jeg fra mamma og pappa på bursdagen min, de står fortsatt fint.




Asalea fra REMA 1000

Asalea er en blomst som jeg enten får til, eller så dør den med en gang. Den jeg kjøpte i adventstiden i fjor, levde faktisk et halvår etter innkjøpet!!
Jeg er imponert over meg sjøl der..

Ellers har jeg friuken min, jeg hadde planlagt å ta på ekstravakter, men det ble ikke sånn denne uken. Men på nyåret kanskje.. he he. Litt eller skal man si veldig lat =)


Har ikke så mange gullkorn i meg for tiden, men satser på å komme sterkere tilbake ved en senere anledning!

Klem fra Laila =)

Ingen kommentarer: