tirsdag 30. november 2010

Hjølp - har jeg vasket rundt for tidlig???

 Hm, det er liksom det store spørsmålet her om dagen...
Jeg er så heldig at "barnet" mitt har samlet opp en hel haug med pels som ikke skal være der.. og hun legger igjen hår over alt =(
Finner hennes overskudd på de mest utrolige plasser. Det er ikke måte på hvor de sniker seg frem. Så jeg har ikke bare hybelkaniner - for å si det sånn.
 Da jeg malte stua, måtte jeg vaske - og jeg erklærte dermed den ferdig til jul =) Etter det har jeg hatt ånden over meg, så resten av kåken har blitt vasket ned med grønnsåpe den å.. Men grønnsåpe-lukten er fjern den nå, kanskje jeg vasket for tidlig.
Men det fins vel løsninger på dette delikate problemet. Jeg må jo selvsagt vaske litt mer før jul, så jeg skal nok få litt grønnsåpe-lukt her. (Blandet med div andre lukter..)
Jeg sliter også med å finne energi til å bake (dvs til småfuglene), for her blir sjelden baksten spist opp.. he he
Småfuglene nyter av disse godene når du begynner å bli en smule lei av å flytte på boksene.
Men noe skal jeg nok bake, pappa skal få tyske skiver iallfall... så får jeg se, fikk oppskrift på aniskjeks av ei dame som kunne vært moro å prøve.. =)

Snakkes forhåpentligvis snart igjen,
Klem fra Laila

2 kommentarer:

Maella sa...

Ja du har vasket rundt for tidlig, fordi jeg er ikke ferdig ;-)) Men godt jobba! :-)

Laila sa...

hehe, tror ikke det blir en runde til jeg altså.. så flink husmor er jeg ikke, dessverre =(