fredag 19. november 2010

Friuke... eller??

Ufrisør te bryn..
iallfall ikke så trimma som nå...
Friuken startet som vanlig med mange planer- som gikk i grus fortere enn uken hadde startet.. men det trenger jeg ikke gå inn på her..

Fikk endelig bestilt meg time hos frisøren, det var visst noen mnd siden sist, nærmere bestemt: April var sist gang jeg klippet mine (glatte) lokker.
Jeg bestilte hele pakka jeg, dvs klipp og farging.. og underveis i besøket fant jeg ut at øyenbrynene kunne trenge en trim også.. he he.

Det ble assistenten som skulle skjære (hjølp, trudd dem nappa e...). Hun gikk igang med dødsforakt, og etter lydene å dømme ble brynene skikkelig trimma.. Syns faktisk jeg hørte noe stønning å, men jeg smilte bare fint og overhørte div klageutbrudd. Frisøren kom bort til vasken og spurte pent : "Du bruker kanskje ikke å nappe så ofte du??"
Kunne liksom ikke skrøne når jeg kjente bryn drysset ned i ansiktet som en skikkelig snødett.. Njas.. ikke så ofte nei, kanskje ikke...

Resultatet ble vel ok det, så ut som de hadde tatt en slags ansiktsløfting, med en hvit stripe der jeg før hadde hatt fyldige bryn..

Planen er å på julebord i morgenkveld, hvis ikke noe mer uforutsett skjer..
Ønsker deg en fin fredagskveld og ei fin helg
Klem fra Laila

1 kommentar:

Anonym sa...

lol å d gått!!
e såg fårr me "seansen" i mitt indre, å homra gått :-D vell å merke med deg, og ikke av deg!

Fagerhaug