onsdag 24. oktober 2012

Onsdagskveld.. med mange gjøremål, eller ikke...

Vi var jo lik jo... hmmmmm
 
 
Hm... så var det sene kvelden igjen..
Planene om å gjøre noe fornuftig svinner bort i cyberspace..
 
Etter en lang, lang, lang dag på jobb var det gledelig at bonden hadde laget middag til jeg kom hjem!!
Hipp hipp hurra liksom ;)
 
For å lette på husmorsamvittigheten min (som nok tilsier at det er fruen i huset som skal kokkelere..) stilte jeg opp i fjøset i kveld å. Det er jo faktisk litt morosamt, når man er en smule svimmel, å sette på kyrne melkeorganet..
 
En av kalvene klarte faktisk å ordne hull på støvlene mine, noe jeg merket da jeg vasket anlegget etter melkingen.
Det var ikke lite vann som fant hullet, men men..
Jeg har store planer om å sette igjen støvlene oppi fjøset, men jeg klarer ikke slutte tenke på om jeg skal være så uheldig at en mus forviller seg nedi dem..
Jeg er stygt redd for at hvis den først har kommet nedi,,, kommer den ikke opp igjen pga gassfaren ;)
thi hi
 
Etter fjøsstellet var unnagjort, har jeg sittet med pc'n på fanget jeg..
 
Glemt er liksom kjøkkenet som roper etter litt oppmerksomhet..
det står vel likegodt om det venter litt...
(ikke for å klage men.. "noen" har ikke skjønt at det går an å åpne døra til oppvaskmaskina sjø)
 
Senvakt i morgen,
så jeg får vel ta ei økt før jeg drar på jobb ;)
 
Ønsker deg en finfin onsdagskveld,
du har ratt sittet foran pc'n du å?
 
Klem fra Laila

Ingen kommentarer: