onsdag 17. oktober 2012

Dagene flyr...

Hei igjen.. ;)
 
Det er ikke ofte frk Lien er innom bloggen sin for tiden.
Nå kan jeg ikke skryte av at det er fordi hun er så innmari opptatt,
eller er jeg det?
 
Har jo startet i større stilling på jobb...
Og rykket opp som "sjefsbudeie" i fjøset!
Hjemmet blir ryddet og vasket kun når hybelkaninene truer med å ta over all gulvplassen,
kakene blir bakt - kun når frk Lien føler for det (noe som ikke har vært så ofte den siste tiden)
 
Planene om å bli superhusmor snurrer rundt i bakhodet, litt gjemt bak prosedyrer, medisinlister, jurvask og drømmen om å få sove litt mer;)
 
Jeg har tenkt (!) å lage en mer systematisk hverdag,
dvs med lister!
Lister med:
ukeplaner for middag,
vaskeplan (rundvask til jul, you know..)
innkjøp kun 1 gang per uke (hehehehe, in my dreams)
smårydding og vasking av kåken med jevne (sikkert vært behov daglig) mellomrom.
 
Jaja, sånn er liksom ståa her på farmen.
Dagene flyr før ei liste er skrevet engang.
Kan som et eksempel nevne at jeg har pålagt meg sjøl å starte rundvasken denne uken, dette oppdaget jeg med gru, da jeg bladde i almanakken min...
 
Men plutselig har kvelden gått - igjen med "litt" spilling på facebook..
 
Ønsker deg en fin kveld, ta vare på den - for den går jammen fort altså -
klem fra Laila ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Humre godt*
Klæm O