mandag 24. oktober 2011

Nytt design.. eller tilbake til det gamle?

Hm, jada.... det er et bilde jeg tok når jeg kjeda meg en kveld =)
Prøvde å trykke meg inn på en ny mal, men er jammen ikke sikker på den der utformingen jeg.
Nå skal det sies at Laila, i det siste, ikke har vært så veldig aktiv på bloggen, det har som vanlig en god forklaring...... men det får vi heller komme tilbake til, når ting blir mer avklart.

Ellers går dagene som før, med pc (facebook), jobb, matlaging og søvn. Prøver fortsatt å presse kroppen til en times zumba for uken da..
Sist gang var vi 5 stk. Jeg har sikkert fortalt om mine koordinasjonsproblemer før, men det kom så tydelig frem der vi pusta, peste og prøvde å følge hånd og fotbevegelsene til instruktøren. Pga lite folk ble vi oppfordret til å stille oss nærmere instruktøren. Okey, nå er det et langt skritt å ta, når du har tråkla siste rekka i lengre tid. Havnet midt foran den stakkars instruktøren, merket at hun måtte se i taket under mine værste moves.. sikkert vanskelig å holde takten når jeg slenger mitt legeme rundt, ikke alltid i takt heller......

Ønsker deg en fin mandag, ny uke og to mnd til jul!!
Klem fra Laila

Ingen kommentarer: