torsdag 27. oktober 2011

Hva gjør du???

Hva bruker du å gjøre når du har en etterlengtet fridag?
Finner du frem vaskebøtta, for å fange inn hybelkaninene som har inntatt huset?
Finner du frem bakeutstyret, for å bake knekkebrød, brød og kaffebrød?
Bretter du opp ermene for å ta et skippertak??

Hva gjør egentlig jeg?
Jo - noen ganger gjør jeg faktisk det som står ovenfor...
Men som oftest lar jeg BH'n ligge på badet,
tar på meg komfetable klær (dvs klær som ikke strammer.. noen steder..)
og setter meg ned ved pc'n eller TV eller i go'stolen med et blad, eller en bok...

Jeg hadde gjort det i dag å, men så kom det noen..
de gikk ut en tur, for å snakke med bonden, før de kom inn for å drikke kaffe.
Da var selvsagt pc'n avslått og vaskebøtta hadde kommet frem,
for man må jo vise frem "husmora".

Jammen flaks jeg hadde vært "snop"-sjuk kvelden før (og om morgenen), så jeg hadde noen vafler å servere.. thi hi..

Ønsker deg en fin kveld, om du sitter på stas - eller om du gjør som jeg...
Klem fra Laila

Ingen kommentarer: