mandag 3. oktober 2011

Latskap og frisør-besøk =)

I dag har jeg ikke gjort en dritt, dvs jeg har fyrt i ovnen og kjedet meg. Hver gang jeg fant noe interessant på pc'n koblet denne ut pga overoppheting..

Snakk om stor forskjell i temperatur på få dager - fra 20 + på lørdag til 1-. Tenkte egentlig ikke å legge ut dette bildet, da jeg ikke har orket å sope opp rusk. Latskapen lenge leve!
Eller forresten: jeg har jo gjort noe da! Bonden og undertegnede har laget bål av min gamle seng og div IKEA-pappesker. Ble litt ryddigere utenfor her ;)

Har lekt meg litt med web-kameraet å. Dama har vært hos frisør!! Sikkert nærmere et år siden sist. Kan ikke si at jeg bruker pengene mine på frisørtjenester iallfall.
Det har nok ligget i bakhodet ei stund - det der med frisørbesøk. Det må nøye vurderes, før jeg bråbestemmer meg og da skal det helst ha skjedd i går!
Dette har resultert i mange "snåle" frisyrer. Noen ganger har jeg trøstet frisøren med at det vokser jo ut igjen.

I 9-klasse hadde jeg en dag for uka utplassering - på skolekontoret. Herr Mosand var sjef. Jeg hadde vært til frisøren, det var farget mahogni - krøllet med tidsriktig permanet - og forholdsvis kort!
Glemt var nok alt som var pedagogisk riktig - Herr Mosand lo så han holdt på å pisse på seg!! Men jeg tok det med godt humør jeg =) Det vokste jo ut igjen - og frisøren ble diskre skiftet ut!!
Kan ikke ta seg selv sååå høytidelig sjø!

Ønsker deg en finfin mandagskveld,
klem fra Laila

Ingen kommentarer: